Kontor

Hvem står for rengøringen på kontoret, når der i forvejen er nok at se til? Uanset om der er en eller flere af vores services, der har interesse, behøver du kun at gå et sted hen for en samlet løsning.

Rene omgivelser og trivsel

– Der er ingen tvivl om, at der er en forbindelse mellem rene omgivelser og trivsel. Et pænt og rent kontor øger medarbejdernes sundhed og trivsel og har dermed direkte indvirkning på både kvalitet og effektivitet på arbejdspladsen.

RENAS har mange års erfaring med effektiv rengøring. Vi ved, hvad der skal til for at gøre en forskel og skræddersyr vores løsninger efter dit behov.
Kontormiljøet kan også være en del af rengøringen på en fabrik eller lager/logistik funktion, som vi naturligvis også gerne vil holde ren for dig.

For at skabe eller bevare et godt og sundt indeklima benytter vi, så vidt muligt, miljøskånsomme rengøringsmidler. Vores medarbejdere benytter så lav dosering som muligt, og de støvsuger med HEPA-filtre. For at passe godt på vores medarbejder benytter vi ergonomisk rigtige rengøringsvogne, mopper mm.

Sammen med dig afdækker vi dit behov og udfærdiger en detaljeret arbejdsplan, så du ved, hvad du får. Arbejdsplanen tilpasses løbende i samråd med servicelederen, som er din RENAS-kontaktperson i hverdagen, uanset hvor mange af vores services, du vælger at benytte dig af.

Eksempel på arbejdsplan

KONTOR
Kode 5-1-1 (Kode betyder: antal dage – gulv – inventar)

  • Papirkurve tømmes og ny pose isættes hver gang
  • Linoleumsgulv støvsuges og vaskes pletvis for snavs 4 gange pr. uge
  • Linoleumsgulv støvsuges og vaskes fra væg til væg 1 gang pr. uge
  • Måtter støvsuges hver gang
  • Skriveborde aftørres for pletter (hvis ryddet) 4 gange og grundigt 1 gang om ugen
  • Skuffedarier aftørres på frie vandrette flader 1 gang om ugen
  • PC-skærme, tastaturer, mus og telefoner aftørres 1 gang om ugen
  • Mødebord aftørres for pletter 4 gange og grundigt 1 gang om ugen (hvis ryddet)
  • Vindueskarme i nåhøjde aftørres 1 gang om ugen
  • Pletter på glas i dør fjernes i nåhøjde hver gang
  • Lamper i nåhøjde afstøves 1 gang om ugen
  • Frie reoler i nåhøjde afstøves 1 gang om ugen
  • Kabelbakker afstøves 1 gang om ugen
  • Hårde stole ved mødebord aftørres hver 14. dag
  • Polstrede kontorstole støvsuges på ryg- og siddeflade 1 gang om måneden
  • Understel på borde og stole aftørres 1 gang om måneden
  • Døre, karme og frie paneler i nåhøjde aftørres 1 gang om måneden
  • Billeder/rammer afstøves 1 gang om måneden
  • Radiatorer afstøves 1 gang om måneden
  • Spindelvæv fjernes i nåhøjde

Den detaljerede arbejdsplan for rengøring efter aftalte intervaller giver en god forventningsafstemning og dermed færre misforståelser i hverdagen. Lige fra aftalen er indgået, til den bliver udført af en af vores assistenter.

Godt samarbejde gennem flere år
RENAS tilbyder fleksible løsninger med en bred vifte af facilities. Kontakten og nærheden til RENAS er fremragende. Løsningerne er ideelle til os.
Jens Hansen HR chef hos Alex Andersen Ølund A/S
RENAS får de varmeste anbefalinger
RENAS står for al rengøring på Hotel Odeon. Via god og tæt dialog med oldfruen sikres det høje niveau af rengøring, som vi ønsker.
Tinna Larsen Hotelchef hos Hotel Odeon
RENAS lytter til vores behov
Vi oplever stor fleksibilitet i samarbejdet om byggepladsservice samt rengøring af vores skurbyer. Renas får min klare anbefaling.
Jacob Nissen Søgaard Projektleder hos CASA