Den korte historie

Der var engang en mand med et rengøringsfirma og en vision. Manden ville gøre det lettere at drive virksomhed. Visionen var at kunne levere andet og mere end ekstraordinært gode ydelser. Han ville sørge for, at virksomhedsejere rundt omkring i landet kunne fokusere på det, de er gode til, imens han tog sig af alt det praktiske ”udenoms”… Og sådan voksede RENAS sig stor og stærk og udviklede sig til at blive ÈN KOMPLET FACILITY LØSNING.

Den lange historie

Da Renas startede i 2007, var der udelukkende fokus på rengøring. RENAS var et traditionelt rengøringsfirma med fokus på at levere ekstraordinært gode ydelser og skræddersyede løsninger til den enkelte kunde. Men sammen med en vision om at blive den bedste arbejdsplads, voksede visionen om at tilbyde mere end rengøring og dermed skabe en fuldt dækkende Facility løsning.

Det er lykkedes. I 2018 tog RENAS et kvantespring, og i dag er vi et fuldt dækkende Facility selskab med en stadigt voksende medarbejderstab og afdelinger i både Odense og Vejle, hvorfra vi leverer et bredt spekter af ydelser.

Sundt arbejdsmiljø

I RENAS tilbyder vi vores medarbejdere en attraktiv arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, plads til forskellighed og hensyn til den enkeltes behov og ønsker. Det gør, at vores medarbejdere har lyst til at blive i RENAS.

Sammen kan vi mere…

Med RENAS får du en samarbejdspartner, der med dig i centrum definerer, hvilke behov der er, og hvordan vi bedst muligt løser opgaven for dig i hverdagen. Vi udarbejder et detaljeret forslag til løsning af opgaven og afstemmer både fra start og løbende forventningerne med dine ønsker og dit behov i fokus.

Du får én fast ansvarlig kontaktperson. Det letter kommunikationen for dig i hverdagen, og det gør, at du aldrig skal være i tvivl om, hvem du kan kontakte, hvis du har spørgsmål. Din kontaktperson hos RENAS har overblikket over dine aftaler, ansvaret for medarbejderne, sørger for kvalitetsopfølgning og sikrer løbende et effektivt og værdiskabende samarbejde, med tilpasninger, effektiviseringer eller nye tiltag efter dit behov og ønske.

Nemmere hverdag?

Skal vi hjælpe dig til en nemmere hverdag med bedre overblik og mindre at holde styr på?
Lad os gøre det, vi er rigtig gode til, så du kan koncentrere dig om din forretning.
Kontakt os for mere info

Dét siger vores kunder
Godt samarbejde gennem flere år
RENAS tilbyder fleksible løsninger med en bred vifte af facilities. Kontakten og nærheden til RENAS er fremragende. Løsningerne er ideelle til os.
Jens Hansen HR chef hos Alex Andersen Ølund A/S
RENAS får de varmeste anbefalinger
RENAS står for al rengøring på Hotel Odeon. Via god og tæt dialog med oldfruen sikres det høje niveau af rengøring, som vi ønsker.
Tinna Larsen Hotelchef hos Hotel Odeon
RENAS lytter til vores behov
Vi oplever stor fleksibilitet i samarbejdet om byggepladsservice samt rengøring af vores skurbyer. Renas får min klare anbefaling.
Jacob Nissen Søgaard Projektleder hos CASA